داکز دی ال

دانلود مقالات و جزوات آموزشی - دانشگاهی

داکز دی ال

دانلود مقالات و جزوات آموزشی - دانشگاهی

اقتصاد 18. رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های عاطفی.

 اقتصاد 18. رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های عاطفی.


رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های عاطفی.
چکیدهاین مطالعات به بررسی روابط بین عدالت محوری , هیجانات , و رضایت در طی بهبود خدمات می پردازد.این بررسی ها مدلی را مطرح می کند که به تجزیه و تحلیل تاثیر مستقیم عدالت بر روی رضایت و تاثیر غیر مستقیم این فرایند در ارتباط با هیجانات موجود می پردازد.مطالعات که به بررسی درک مصرف کننده از موقعیت هایشان برای نمونه در بخش های مربوط به ارتباطات تلفنی این مدل را مورد بررسی قرار می دهد.این مقاله به بررسی تاثیر روابط ابعاد مربوط به عدالت محوری بر روی رضایت و هیجانات ایجاد شده می پردازد.نتایج نشان می دهد که هر سه بعد عدالت محوری , با توجه به اینکه عدالت محوری نشان دهنده تاثیرات بلقوه و همچنین تنها بعد موثر بر روی این هیجانات می باشند , میزان رضایت را تحت تاثیر قرار می دهند. نتایج نشان می دهد که هیجانات منفی می تواند به عنوان واسطه ای در مورد تاثیرات عدالت محوری بر روی رضایت باشد.

خرید و دانلود  اقتصاد 18. رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های عاطفی.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.