عنوان :
نقش هوش هیجانی بر سبک تصمیم گیری مدیران مقاطع تحصیلی
آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد در سال تحصیلی 91-90
فهرست مطالب
فصل اول: طرح اجرای تحقیق..
1-مقدمه.
فصل اول :کلیات تحقیق..
1- بیان مسئله :
2) بهره هیجانی EQ..
4- اهداف و فرضیه ها :
الف – هدف کلی تحقیق :
ب – اهداف جزئی :
5- سوالات یا فرضیه های تحقیق :
الف : فرضیه اصلی :
ب- فرضیه های فرعی :
مولفه های تصمیم گیری وروم (1988) :
مولفه های هوش هیجانی ( بار- اون ، 2000 ) :
الف – مولفه های درون فردی :
ب- مولفه های برون فردی (میان فردی) :
پ- مولفه های سازگاری :
ت- مولفه های کنترل استرس (تنشها ) :
ث)مولفه های خلق عمومی (کلی ) :
5- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیر ها :
الف : تعاریف مفهومی :
1- (IA ) :
2- ( AII ) :
3- ( CI ) :
4- ( ICI ) :
5- ( GII) :
تعریف عملیاتی تصمیم گیری..
تعریف مفهومی هوش هیجانی :
مولفه های هوش هیجانی ( بار- اون 2000 ):
1- خودآگاهی هیجانی..
2- تعریف مفهومی جرات ( قاطعیت ) :
3- تعریف مفهومی استقلال :
4- تعریف مفهومی همدلی :
5- تعریف مفهومی آزمون واقعیت :
6- تعریف مفهومی حرمت نفس :
7- تعریف مفهومی خودشکوفایی :
8- تعریف مفهومی خوش بینی :
9- تعریف مفهومی روابط بین فردی :
10- تعریف مفهومی مسئولیت پذیری ( تعهد اجتماعی ) :
11- تعریف مفهومی انعطاف پذیری :
12- تعریف مفهومی تحمل فشار ( توانایی تحمل استرس ) :
13- تعریف مفهومی نشاط (شادی ) :
14- تعریف مفهومی کنترل تکانه :
15- تعریف مفهومی حل مسئله ( مسئله گشایی ) :
ب- تعاریف عملیاتی :
هوش هیجانی :
1- خود آگاهی هیجانی :
2- جرات ( قاطعیت ) :
3- استقلال :
4- همدلی ( هم حسی ) :
5- آزمون واقعیت ( واقعیت سنجی ) :
6- عزت نفس ( حرمت نفس ) :
7- خود شکوفایی :
8- خوش بینی :
9- روابط بین فردی :
10- مسئولیت پذیری ( تعهد اجتماعی ) :