داکز دی ال

دانلود مقالات و جزوات آموزشی - دانشگاهی

داکز دی ال

دانلود مقالات و جزوات آموزشی - دانشگاهی

اقتصاد 40. نمایش افکار عمومی در فضای کامپیوتری(فضای سایبری): چگونگی رویارویی روابط عمومی شرکتی با این چالش

 اقتصاد 40. نمایش افکار عمومی در فضای کامپیوتری(فضای سایبری):  چگونگی رویارویی روابط عمومی شرکتی با این چالش


نمایش افکار عمومی در فضای کامپیوتری(فضای سایبری): 
چگونگی رویارویی روابط عمومی شرکتی با این چالش از آنجا که گرایش عموم افراد و روزنامه نگاران  به سمت رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اطلاعات و گزارش مصرف کننده روبه افزایش است، اهمیت نظارت صاحبان مشاغل بر حضور تشکیلاتشان در رسانه های اجتماعی همچنان رو به افزایش است.رسانه های اجتماعی به عنوان قلمرویی که عموم افراد در آن حق اظهار نظر دارند، چالش های پرکششی را برای صاحبان مشاغل ایجاد میکندکه از طریق آن شهرت و آوازۀتشکیلاتی خود را نشان دهند. 

خرید و دانلود  اقتصاد 40. نمایش افکار عمومی در فضای کامپیوتری(فضای سایبری):  چگونگی رویارویی روابط عمومی شرکتی با این چالش


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.