با توجه به تعداد مغازه در کشور ملاحظه می شود که نقش مغازه در پیشبرد امور
فروش و بعنوان خط مقدم جبهه تولید بمراتب مهم تر و با اهمیت تر از نقش
واحدهای تولیدی است. اشتباهی که تقریباً میان همه عمومیت دارد این است که
مغازه را فقط به منزله محلی می دانند که در آنجا می توان کالا فروخت.
شاید به همین دلیل است که اگر کسی با هر میزان سواد و دانش اراده کند صبح
فردا می تواند به راحتی از اتحادیه مربوطه مجوز کسب و کار اخذ کند بدون
اینکه آموزش های لازم را سپری کرده باشد در حالی که مغازه به منزله ابزار
کار است که میتوان کالا را با بهترین وضع و جالب ترین صورت و با مناسب ترین
رفتار برای فروش عرضه نمود. این کتاب پایان مغازه داری سنتی و آغاز مغازه
داری حرفه ای را به شما می آموزد.
لطفا این محصول را نگاه کنید