داکز دی ال

دانلود مقالات و جزوات آموزشی - دانشگاهی

داکز دی ال

دانلود مقالات و جزوات آموزشی - دانشگاهی

برنامه عملیاتی مدارس

 برنامه عملیاتی مدارس


فایل بافرمت ورد و 9 صفحه با قالب بندی مناسب.
دارای سرفصل های زیر است:
برنامه عملیاتی محور توانمندسازی و مشارکت نیروی انسانی
برنامه عملیاتی محوراستقرار نظام یادهی –یادگیری  ( کیفیت بخشی به آموزش ) 
برنامه عملیاتی محوربرنامه های مکمل ، فوق برنامه پرورشی  

تعدادی از صفحات:
جدول تحلیل محیطی

محور : توانمند سازی و مشارکت نیروی انسانیمستندات قانونی:
سند تحول فصل 6 بند 8-10-11-13
  فصل 5 سند تحول
 اهداف علمی آموزشی و اجتماعی از کتاب مجموعه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش
برنامه درس ملی ص 29 حوزه 6
سند تحول ص 27 بند 7-11اهمیت و ضرورت :
تربیت انسانی موحده مومن، معتقد به معاد و آشنا و متعهد به مسئولیت ها و وظایف در برابر خدا، خود، دیگران و طبیعت،حقیقت جو، عاقلریال عدالت خواه، صلح جو، ظلم ستیز، جهادگر، شجاع و ایثارگر و وطن دوست، مهرورز، جمع گرا، جهانی اندیش، ولایت مدار، منتظر و تلاشگر در جهت تحقق حکومت عدل جهانی، با اراده و امیدوار، خودباور و دارای عزت نفس، امانتدار، دانا و توانا، پاکدامن و باحبا، انتخابگر و آزاد اندیش، متعلق به اخلاق اسلامی، خلاق و کارآفرین و مقتدر و ماهر، سالم و بانشاط، قانون مدار و نظم پذیر و آماده ی ورود به زندی شایسته فردی، خانوادگی و اجتماعی بر اساس نظام معیار اسلامی جزء ضرورت جامعه است.قوت ها :
شناسایی دانش آموزان مستعد-اشتراک 100% مجلات رشد-علاقه مند به مطالعه کتاب-همکاری همکاران در گروه های درسی مجتمع و شورای معلمان-انگیزه بالای همکاران جهت فراگیری علوم جدید و استفاده از تجهیزات و  فناوری- انعطاف پذیر بودن همکاران- مطالعه بالای همکاران و غنی سازی اطلاعاتشان-استفاده از رسانه های مختلف دانش آموازان و همکاران-مشارکت دانش آموزان و همکاران در نمایشگاه های مختلف درون مدرسهفرصت ها :
استفاده از مهرات بعضی از اولیا-
غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در موسسات خصوصی توسط اولیا-
همکاری مداریس همجوار با مدرسه-
کمک مالی اولیا به مدرسه- استفاده از طبیعت روستا برای آموزش بعضی از مطالب- خلوت بودن و عدم وجود صداهای مزاحم- استفاده از کارشناسان مجرب- همکاری واحد آموزش اداره و گروه های هدف درسی با همکارانضعف ها :
نبود کارگاه آموزشی در مدرسه- نبود کتابخانه و آزمایشگاه در مدرسه- نبود تجیزات کافی در کلاس درس-نبود بانک اطلاعاتی مناسب در مدرسه-عدم آگاهی همکاران با سایت های آموزش یا در اختیار نداشتن این سایت ها- چندپایه بودن مدرسه- مدیر آموزگار بودن مدرسه-نبود محتوای مناسب آموزشی در مدرسه به صورت الکترونیک
 
 
 تهدیدها :
نبود منابع مالی کافی- نداشتن مهارت مناسب بعضی از اولیا-نبود موزه و نمایشگاه های مختلف در منطقه- عدم دسترسی همکاران به مرکز تحقیقاتی معلمان استاد بعلت مسافت زیاد- عدم مرکز تحقیقاتی و پژوهشی در منطقه-ملموس نبودن بعضی از مفاهیم کتاب برای دانش آموزان به علت گویش محلی-در دسترس نبودن بعضی امکان مثل مترو، چهار راه و...- توجیه نبودن خیرین منطقه برای کمک به مدرسهراهبرد
 فعالیتوضعیت موجود برنامه عملیاتی محور توانمندسازی و مشارکت نیروی انسانیوضعیت مطلوبزمانبندی اجرااعتبارمسوول پی گیریاقدامات اجرایی
  
افزایش نقش راهنمایی و تربیتی
 
 
 شناسایی دانش آموزان لازم التوجه آموزشی ( نیازهای ویژه ) و برنامه ریزی جهت رفع مشکل با هدف انسداد مبادی بیسوادی70%100%از ابتدا تا انتهای مهرماه2000000معلمانتوجه به سنجش دانش آموزان و آموزش ویژه -تهیه فرم برای اولیا و شناسایی
آن ها و معرفی به مراکز برگزار کننده دوره آموزشیشناسایی دانش آموزان مستعد در زمینه های مختلف و برنامه ریزی در راستای استفاده از توانمندی ها70%100%از ابتدا تا انتهای مهرماه2000000معلماناستفاده از استعدادها و برنامه ریزی مناسب-ایجاد زمینه مناسب تشکیل نمایشگاه های مختلف و برگزاری مسابقاتبررسی میزان بهره گیری از نظرات و پیشنهادات
( دانش آموزان ، اولیا و کارکنان )80%100%در طول سال1000000انجمن
 معاونتشکیل صندوق پیشنهادات و تشکیل شوراهای مختلف 
 
       راهبرد
 فعالیتوضعیت موجود برنامه عملیاتی محور توانمندسازی و مشارکت نیروی انسانیوضعیت مطلوبزمانبندی اجرااعتبارمسوول پی گیریاقدامات اجرایی
  
افزایش نقش راهنمایی و تربیتی
 
 
 شناسایی دانش آموزان لازم التوجه آموزشی ( نیازهای ویژه ) و برنامه ریزی جهت رفع مشکل با هدف انسداد مبادی بیسوادی70%100%از ابتدا تا انتهای مهرماه2000000معلمانتوجه به سنجش دانش آموزان و آموزش ویژه -تهیه فرم برای اولیا و شناسایی
آن ها و معرفی به مراکز برگزار کننده دوره آموزشیشناسایی دانش آموزان مستعد در زمینه های مختلف و برنامه ریزی در راستای استفاده از توانمندی ها70%100%از ابتدا تا انتهای مهرماه2000000معلماناستفاده از استعدادها و برنامه ریزی مناسب-ایجاد زمینه مناسب تشکیل نمایشگاه های مختلف و برگزاری مسابقاتبررسی میزان بهره گیری از نظرات و پیشنهادات
( دانش آموزان ، اولیا و کارکنان )80%100%در طول سال1000000انجمن
 معاونتشکیل صندوق پیشنهادات و تشکیل شوراهای مختلف 
 
       

خرید و دانلود  برنامه عملیاتی مدارس


دستور کار آزمایشگاه اندازه گیری و مدار مخصوص رشته های برق

 دستور کار آزمایشگاه اندازه گیری و مدار مخصوص رشته های برق


آزمایش ۱ : استفاده از مدار RL به عنوان فیلتر پایین گذرآزمایش ۲ : پاسخ مدار RC به ورودی پله ی واحدآزمایش ۳ : پاسخ حالت دائمی مدار RC به تحریک سینوسیآزمایش ۴ : پاسخ حالت دائمی مدار RL به تحریک سینوسیآزمایش ۴-۱ : پاسخ شبکه ی RLC به تحریک پله ای یکنواختآزمایش ۴-۲ : مدارهای RLC در حالت دائمی سینوسیآزمایش ۵ : قضیه ی جمع آثارآزمایش ۵ -۱ : قضیه ی انتقال توان ماکزیممآزمایش ۵ -۲ : آمپرمتر جریان مستقیم (DC)آزمایش ۵ -۳ : گالوانومتر

خرید و دانلود  دستور کار آزمایشگاه اندازه گیری و مدار مخصوص رشته های برق


آموزش حسابداری ویژه بازارکار(درس دوم)

 آموزش حسابداری ویژه بازارکار(درس دوم)


آموزش حسابداری به زبان ساده و قابل فهم جهت ورود به بازار کار شامل نه درس قیمت هر درس8000 ئومان

خرید و دانلود  آموزش حسابداری ویژه بازارکار(درس دوم)